Σάββατο 6 Ιουλίου 2019

Τα σατιρικά των εκλογών

Σατιρικά των εκλογών 2019

(πολιτικοσατιρικές μικροϊστορίες)


Φόβος και ντελίριο στο Ελλάς Βέγκας




ΧΩΡΙΣΜΟΣ:



Κάποτε ερωτεύτηκαν. Αυτή ταλαιπωρημένη από τους προηγούμενους εραστές της, τον Παπαντρέου, τον Φλωράκη, τύπους δυναμικούς που δεν της άφηναν πολλά περιθώρια για προσωπική ζωή. Όταν χώρισε τον τελευταίο όμως του πήρε μεγάλη περιουσία. Και έφτιαξε κάπως την ζωή της. Άρχισε να δέχεται επισκέπτες, τα έφτιαξε με μερικούς πιτσιρικάδες, μέχρι που Τον γνώρισε. Φρεσκοχωρισμένος αυτός, αν και μεσήλικας ιδεολογικά, ήθελε να αποδείξει ότι η μπογιά του περνάει ακόμα. Τα φτιάξανε. Στην πορεία ο έρωτας έγινε αγάπη. Τα καυγαδάκια συντηρούσαν την σχέση τους, αντί να την διαλύουν. Τους βλέπανε οι άλλοι και λέγανε μα τι ταιριαστό ζευγάρι και έλα μωρέ, δεν τους ξέρεις, κάνουν ότι τσακώνονται και το βράδυ θα βγάλουν πάλι τα μάτια τους.

Και όμως. Η σχέση μετά το ταξίδι τους στις Πρέσπες άλλαξε. Προς το χειρότερο. Του εξομολογήθηκε το βίτσιο της, σίγουρη πως εκείνος θα καταλάβει: γουστάρει "αμερικάνικα". Δεν σε είχα για τέτοια μωρή, της είπε. Πότε έγινες έτσι; Με την καινούργια μου δουλειά προέκυψε, του απάντησε-το συζητούσα με συναδέλφισσες, εσένα τι σε πειράζει; Και μη με λες μωρή! Δεν με πειράζει, συνέχισε εκείνος, αλλά αν μου βγει το όνομα; Έχω μια υπόληψη κυρία μου. Σκατά έχεις, πάντα γούσταρες "αμερικάνικα", τώρα σε έπιασε; Και με την προηγούμενη γυναίκα σου αυτά έκανες. Είσαι υποκριτής τελικά.

Κουβέντα στην κουβέντα, το πράγμα ξέφυγε. Και τώρα χωρίζουνε. Και τώρα ξεκατινιάζονται. Όλοι έχουμε πέσει από τα σύννεφα, τόσο ταιριαστό ζευγάρι...








--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 ΔΙΑΣΤΑΣΗ:



Δεν το πίστευα, αλλά έτσι είναι. Τώρα που ψιλοσούταρα τον Βαγγέλη είμαι καλύτερα. Είμαι πολύ καλύτερα. Ντρεπόμουνα να τον κυκλοφορώ ρε συ. Στις παρέες που είχαμε άρχιζε τις περισπούδαστες αναλύσεις του και μονοπωλούσε την κουβέντα. Οι μαλάκες οι άλλοι όλο μπράβο και μπράβο και είσαι εθνικό κεφάλαιο και όποτε πήγαινα εγώ να ανοίξω το στόμα μου μόνο "σκάσε μωρή και άμε να πλύνεις κανά πιάτο" που δεν άκουγα. Εγώ διαμαρτυρόμουν μετά, όλο με δεξιούς κάνεις παρέα, του έλεγα, τι σε έπιασε ρε Βαγγέλη, εσύ δεν ήσουν έτσι. Σε γνώρισα στις εκπομπές του Κουρή να κατακεραυνώνεις τον Μητσοτάκη και τώρα ass kissing; Χαχα, ναι έτσι ακριβώς το είπα, σε μια ταινία το είχα δει. Άσε, εσύ δεν καταλαβαίνεις, μου απάντησε πριν δυο βδομάδες και τα πήρα στο κρανίο. Άκου κύριε, του έβαλα τη φωνή, το σπίτι εγώ το κρατάω, το έχεις καταλάβει; Εσύ το ρήμαξες με τα μνημόνια που έβαλες και τα κολλητηλίκια με Σαμαράδες και Καρατζαφέρηδες. Που τους βρήκες ρε; Εγώ το κρατώ τέσσερα χρόνια αχαΐρευτε, που δεν πατούσε άνθρωπος γιατί σε βλέπανε και φτύνανε χάμω. Απαιτώ σεβασμό. Οι φίλοι σου κυράτσα με λένε. Εγώ έχω βγάλει το συνδικαλιστικό της ΠΑΣΚΕ κι ο μπαμπάς μου με είχε κατηχήσει. Εσύ τι ήσουνα ρε γλείφτη πρώτα του Αντρέα και μετά του Σημίτη; Ο Θάνος Ασκητής των συνταγματολόγων, τρομάρα σου; Άει σιχτίρι πια, άει σιχτίρι.
Και έφυγε....
Πήγαινε και έλεγε κιόλας ότι εγώ τον έδιωξα. Και δώστου οι κουτσομπόληδες ότι έπιασα γκόμενο τον Σύριζα που ούτε να τον βλέπω δεν θέλω. Ό,τι μαλακία του κατέβει αυτουνού του ανθρώπου.

Τώρα κάνω ό,τι θέλω: φτιάχνομαι, βάφομαι, βγαίνω με τον Γιωργάκη που τελικά είναι καλό παιδί. Έχω τσεκάρει κι αυτόν τον πιτσιρικά, το Νικολιό. Τον βλέπω τον άλλο, μουντρούχο και ρεμαλιασμένο, να περιφέρεται έξω από το μαγαζί της Δεξιάς μπας και πιάσει καμιά δουλειά εκεί, κανά υπουργείο ναυτιλίας τίποτα, να βγάλει κανά φράγκο. Οι άλλοι, οι εκεί κολλητοί του τον κοροϊδεύουν: να δούμε Βαγγέλη πως θα πάει το πράμα και κάτι θα γίνει και κάτι τέτοια.

Τι να σου πω; Θα ξανάρθει πιστεύω. Αν ξανάρθει θα του θέσω καθήκοντα κι υποχρεώσεις. Δε θα μαζεύω μόνο εγώ ψήφους γύρω γύρω. Δεν θα ξεπλένω μόνο εγώ τα όποια στελεχάκια μας μείνανε. Εγώ για το καλό μας θα δώσω δεύτερη ευκαιρία.








-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ:




-Κώστα, ο γιος σου είναι;
-Ναι, ο Κούλης.
-ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΕ ΛΕΝΕ!
-Χαχαχα, εντάξει...Κυριάκο! Δεν μοιάζεις του πατέρα σου στη φάτσα. Τι ομάδα είσαι;
-Ολυμπιακάρα!
-Μπράβο παιδί μου. Έχεις ξανάρθει Καραϊσκάκη;
-Όχι! Ελπίζω να τους ρίξουμε στον κώλο τρια των βάζελων!
-Επ!
-Χαχα. Εδώ δεν κάνει να βρίζουμε;
-Αμα σ'ακούσει ο μπαμπάς σου θα σου πω εγώ...Ευτυχώς μιλάει με τον δίπλα. Και ποιο είναι το αγαπημένο σου μάθημα Κούλη;
-ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΕ ΛΕΝΕ!
-Κυριάκο! Εντάξει, το ξέχασα.
-Οι αρχές οικονομίας Β Λυκείου.
-Μπα; Αν σε ρωτήσω, ας πούμε, τι θα έκανες σήμερα στην Ελλάδα στα οικονομικά τί θα απαντούσες;
-Δεν κατάλαβα κύριε την ερώτηση...
-Λέω: Πως θα έφερνες ανάπτυξη 4%;
-Θα μείωνα του φόρους!
-Άμεσα;
-Όχι! Μετά. Αν πετύχαινα ανάπτυξη 4%.
-Χαχα. ΚΏΣΤΑΑΑΑΑ. Το παιδί είναι ίδιο έσυ!
-Κόψε την πλάκα, άντε.







----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ:



Ακούσατε, ακούσατε!

Ηρωϊκέ λάε της εκλογικής περιφέρειας του Πελεσίτυ, στις εφτά του Ιούλη, ώρα εφτά το πρωΐ, θα κονταροχτυπηθούν στην κεντρική σου πλατεία οι τρεις ιπποψήφιοι για την αρχιστρατηγία του βασιλείου, σερ Άλεξ ο 3ος (μνημόνιος), σερ Κούλις ο 2ος (μνημόνιος-άκα Μπλε Ιππότης) και ο αντ' αυτής, σερ Γκαπ ο 1ος (μνημόνιος). Το πρόγραμμα θα έχει ως εξής:

Αρχικά, ο σερ Άλεξ με τον σερ Γκαπ θα μονομαχήσουν με σπαθιά με έπαθλο την κεντροαριστερή πανοπλία. Επιτρέπεται στον συγκεκριμένο γύρο να φορούν μόνο χιτώνιο. Ο χαμένος θα κατασπαραχτεί από τον Μπενι Δε Ζίλους που θα αμοληθεί από το κλουβί του μετά τη λήξη.

Ο νικητής της αναμέτρησης θα αντιμετωπίσει έφιππος με μακριά λόγχη και φορώντας την πανοπλία που κέρδισε, τον μπλε ιππότη με το μπλε άλογο, την μπλε πανοπλία, τα μπλε μάτια, τα μπλε μαλλιά, τα μπλε νύχια, το μπλε πρόσωπο, τα μπλε φρύδια, τα μπλε αυτιά, τα μπλε δάχτυλα, τα μπλε μπράτσα, τα μπλε πόδια, τα μπλε τάμπλετ, τα μπλε ρούχα, τα μπλε σπαθιά, τα μπλε δαχτυλίδια, τα μπλε σώβρακα, τις μπλε μπιτζάμες, τα μπλε κλινοσκεπάσματα, τα μπλε μαλλιά, το είπαμε αυτό, την μπλε πανοπλία, κι αυτό το ξαναείπαμε, την μπλε τέλος πάντων...εχμ υποχρεούσαι λαέ να παραβρεθείς και να χειροκροτήσεις. Αυτοί που θα έρθουν θα πάρουν έκτακτο επίδομα. Αυτοί που θα λείψουν θα δουλεύουν εφταήμερο από δω και στο εξής. Αυτοί που θα έρθουν και θα φύγουν στην μέση, και θα πάρουν επίδομα και θα δουλέψουν εφταήμερο.

Θα ακολουθήσει χοροσπερίδα λιτότητας.





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ:


-Μανώλη, τον Κωλοκοτρώνη φυλακίσανε, τον Κούλη δεν θα ψηφίζανε;
-Αχαριστία ρε Γιώργη. Τέτοιοι ήμασταν πάντα.
-Τι να πω...
-Τι να πεις...

(Φώτο: πίνακας του Μάθιου Χάλπιν)







--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ο ΑΔΕΣΠΟΤΟΣ:



Η ασυνείδητη- γιατί για ασυνείδητη πρόκειται- πήγε και τον αμόλησε κάπου στα ΤΕΙ. Μου το είπε εχθές το βράδυ που πήγα να πιω ένα ποτάκι σπίτι της. Στρογγυλοκάθησα στον καναμπέ, άπλωσα τις ποδάρες μου και φώναξα "Μπένι, Μπένι", αλλά τίποτα. Όταν μου έφερε το ουισκάκι τη ρώτησα:
- Μα που πήγε ο Μπένι;
- Άσε με. Τον ξαπόστειλα.
- Τι; Μα...γιατί;
- Άντε τώρα μην πω καμιά κουβέντα. Όποτε φέρνω κόσμο σπίτι κάνει τον καλό και μετά αρχίζει και τους γαυγίζει. Τρομάζει τους πάντες. Βαρέθηκα.
- Ο Μπένι; μα αυτός...
- Ναι, εσένα που σε ξέρει κάθεται και τον χαϊδεύεις και σε γλείφει. Μόνο εσένα όμως.
- Ρε θα ψοφήσει! Πού τον αμόλησες;
- Χέστηκα. Στα ΤΕΙ από πίσω, εκεί που τους παρατάνε όλοι. Αν τον θες, πάρτονε.
Το άλλο πρωΐ, πολύ πρωΐ, πριν πάω στη δουλειά μου, πέρασα από τα ΤΕΙ. Άκουσα τα γαυγίσματά του. Είχε ξεμοναχιάσει δυο φοιτήτριες, πίσω από τη Λέσχη, και τους γαύγιζε μανιασμένα. Οι κακομοίρες καθόταν στην γωνιά ενός τοίχου και έτρεμαν από τον φόβο. Είναι τρομαχτικός ο μπαγάσας. Πήγα, τον έπιασα από το λουρί και τους είπα: "μην τον φοβάστε κορίτσια, μόνο να μυρίσει θέλει"







-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"ΑΓΑΠΗΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ":



Αγαπητό ημερολόγιο.
Σήμερα ξύπνησα στις 11 περίπου. Πήγα στην κουζίνα και έφτιαξα έναν κουταλάτο. Ήπια λίγες γουλιές μέχρι να φορτώσει ο υπολογιστής και μετά πήρα τηλέφωνο να μου φέρουν έναν φρέντο. Έβγαλα τη γαμημένη πίστα που με ταλαιπωρούσε δυο μέρες και ξεκλείδωσα την μπουκάλα νίτρο για την επόμενη. Στις μία και, ήρθε ο Μπάμπης ο σωφέρ μου και με πήγε να κάνω αποτρίχωση. Το λέιζερ που είχα κάνει πέρυσι δεν πολυέπιασε και πήγα σε αυτό που μου σύστησαν στο τυροπιτάδικο προχτές. Στην επιστροφή, ο Μπάμπης σταμάτησε να μου πάρει μια μερίδα γύρο και τρια σκέτα από το Γυροκατάσταση και με πήγε σπίτι. Δεν είχαμε κόκα κόλα και ήπια μια πέπσι που είχε ανοίξει η Νατάσσα το βράδυ.

Έπαιξα λίγο κάζα ντε παπέλ-δε γκέιμ που μου έστειλε η εταιρία και τους έγραψα αναλυτικά που έχει μπαγκς το παιχνίδι. Ελπίζω να μου βάλουν λεφτά αυτόν τον μήνα και όχι πάλι με καθυστέρηση, αλλιώς να με ξεχάσουν από beta-tester. Τους το έγραψα ανοικτά. Είδα και κάτι σαχλοαπλικέισιον που μου στείλανε να τεστάρω. Με πήρε ο ύπνος στην καρέκλα.

Το απόγευμα έβαλα το φορμάκι μου και πήγα για χαλαρό περπάτημα με τα παιδιά της φρουράς. Είδα στον δρόμο κι αυτόν τον μυστήριο στο Σκάι, τον @υτι@. Με κοιτούσε περίεργα. Του λέω τι θες; Μου λέει δηλώσεις για τις εκλογές. Του λέω θα σου στείλω μια σέλφι και πολύ σου είναι. Χαχα τον άχρηστο. Τον γείωσα. Μα τι θέτε ρε πια από μένα; Μετά γύρισα, έκανα μπάνιο, παράγγειλα δυο σκεπαστές και έπαιξα λίγο προ, μέχρι τις μία. Βαρέθηκα και έβαλα σειρά στο νετφλιξ. Ομολογώ ότι βούτηξα τρια παστάκια από την κούτα με τα γλυκά που θα κεράσουν αύριο τα παιδιά, αλλά εντάξει, είχαν πάρει παραπάνω. Μάλλον θα με πάρει πάλι ο ύπνος στον καναμπέ.
καληνύχτα ημερολόγιο.
Κ.





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΛΑΪΒ:


Τον ζητήσατε, σας τον φέραμε.

Για μια μόνο βραδιά στο μαγαζί Nomiki club-live show, o Yanis Varoufakis θα παρουσιάσει το νέο του πρόγραμμα. Μαζί του η Τζούλια και η Νομική στο πιο τρελό μουσικο-πολιτικό event της Νέας Υόρκης.
Κρατήσεις στο mpoyzoykiaNY.com
>Είσοδος: 40$ (ομογενείς: 20$)
>Τιμή φιάλης: απλό ουίσκυ 150 $ με ξηροκάρπι, σπέσιαλ: 250$ με διάφορα.
>Πάρκινγκ στην αλάνα απέναντι.
(απαγορεύεται το σπάσιμο πιάτων)







---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΝΤΡΟΠΑΡΕΑ:


-Πόσες γκόμενες έχεις Γρηγόρη;
-Ουουουου!
-Λέγε ρε σατανά.
-Γράφε: Αυτονομία, ΚουΚουΕ, ΣύΡιζΑ, ΔημΑρ, ΠαΣοΚ, "Ποτάμι", ΝουΔού, δεν ξεχνάω κάποια νομίζω.
-Συγχρόνως;;;;
-Όχι ρε φίλε, είπαμε....Τώρα τα 'φτιαξα με τη ΝουΔού.
-Καλή; Για λέγε;
-Καλή...ο καλός ο μύλος όλα τ' αλέθει! αριστερά και δεξιά και κέντρο και κεντροαριστερά και κεντροδεξιά και κέντροκεντροδεξιά και κέντροκεντροαριστερά. Ναι, καλή είναι.
-Ακροδεξιά δεν σου 'χει κάτσει ακόμα ;
-Δεν λέω τίποτα, φιλαράκι. Άμα βαρεθώ μ' αυτήν που έχω τώρα, θα κοιτάξω τις γνωριμίες μου.
-Ρε μπαγάσα, είσαι άπαιχτος. Δε μου λες, τι καπνίζεις εκεί;
-Κάτσε να σου στρίψω, περίμενε. Εσύ τι λέει;
-Τα ίδια μωρέ....





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου